Szanowni Państwo.
informujemy, że Oddziały Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu:
- Oddział w Mławie, ul. Franciszka Żwirki 26b Mława
- Oddział w Płońsku, ul. Jędrzejewicza 6 Płońsk
będą czynne do dnia 17.01.2025 r.
Od dnia 20.01.2025 r. w tych lokalizacjach będą funkcjonować wyłącznie Oddziały Banku Nowego S.A.
Klientów Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu zapraszamy do obsługi w lokalizacji:
Oddział w Ciechanowie
ul. Warszawska 52
06 - 400 Ciechanów
Godziny pracy: poniedziałek – piątek – 8.45 – 16.30
Szanowni Państwo.
W związku z zamknięciem Oddziałów w Płońsku i Mławie , informujemy że dyspozycje wypłaty środków z zamkniętych kont można realizować w następujący sposób:
- złożenie dyspozycji w Oddziale w Ciechanowie,
- przesłanie dyspozycji przeksięgowania środków na inny Państwa rachunek podpisanego zgodnie ze wzorem podpisu stosowanym w Banku na nasz adres korespondencyjny.
Adres do korespondencji dla dyspozycji przekazanych pocztą:
Polski Bank Spółdzielczy w Poznaniu
ul. 3 Maja 3, 06 - 400 Ciechanów
Oddział w Ciechanowie
ul. Warszawska 52
06 - 400 Ciechanów
tel. (23) 674 32 30, (23) 674 32 34
Godziny pracy: poniedziałek – piątek – 8.45 – 16.30
W ramach obsługi programu wsparcia Tarcza Finansowa PFR, Polski Fundusz Rozwoju wydaje decyzję na podstawie nadesłanych wniosków o przyznanie subwencji, które mogą mieć 3 statusy:
Od decyzji przyznania częściowej subwencji (GRANTED CHANGED) uruchomiono procedurę odwoławczą. Wydanie przez Polski Fundusz Rozwoju S.A. (PFR) decyzji o udzieleniu subwencji (w całości lub części) lub odmowie udzielenia subwencji następuje po zawarciu Umowy subwencji w oparciu o dane udostępnione we wniosku.
Proces odwoławczy wygląda następująco:
Prosimy o zwrócenie uwagi na fakt, że w sytuacji, gdy przyczyną decyzji negatywnej są niezgodności z danymi dotyczącymi stanu zatrudnienia, przychodów lub zalegania z podatkami/składkami na ubezpieczenia społeczne – przed złożeniem ponownego wniosku o subwencję - rozbieżności te należy wyjaśnić z ZUS lub właściwym urzędem skarbowym.
Wtedy kolejny wniosek o subwencję należy złożyć dopiero po ich wyjaśnieniu i upewnieniu się, że spełnione zostały warunki do jej uzyskania. W celu zmniejszenia ryzyka odrzucenia wniosku o subwencję PFR deklaruje, że każdy wniosek jest sprawdzany z bazami danych kilkukrotnie, nawet w okresie do 7 dni, przed podjęciem decyzji o jego odrzuceniu.
Pod poniższym linkiem znajdą Państwo najważniejsze informacje dotyczące danych, które powinny zostać zweryfikowane przez przedsiębiorcę w rejestrach publicznych przed złożeniem ponownego wniosku o subwencję: https://pfrsa.pl/tarcza-finansowa-pfr/tarcza-finansowa-pfr-dla-mmsp-wazne.html
Po otrzymaniu każdej decyzji negatywnej, wydanej w stosunku do pierwotnego wniosku przedsiębiorcy, odmawiającej przyznania subwencji w całości, istnieje możliwość złożenia kolejnego wniosku o subwencję w tym samym banku.
Adres: ul. Garbary 71, 61-866 Poznań pbs@pbswpoznaniu.pl SWIFT KOD: GBWCPLPP NIP: 566-00-10-929 REGON: 000508046 KRS: 0000027891