Szanowni Państwo.
informujemy, że Oddziały Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu:
- Oddział w Mławie, ul. Franciszka Żwirki 26b Mława
- Oddział w Płońsku, ul. Jędrzejewicza 6 Płońsk
będą czynne do dnia 17.01.2025 r.
Od dnia 20.01.2025 r. w tych lokalizacjach będą funkcjonować wyłącznie Oddziały Banku Nowego S.A.
Klientów Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu zapraszamy do obsługi w lokalizacji:
Oddział w Ciechanowie
ul. Warszawska 52
06 - 400 Ciechanów
Godziny pracy: poniedziałek – piątek – 8.45 – 16.30
Szanowni Państwo.
W związku z zamknięciem Oddziałów w Płońsku i Mławie , informujemy że dyspozycje wypłaty środków z zamkniętych kont można realizować w następujący sposób:
- złożenie dyspozycji w Oddziale w Ciechanowie,
- przesłanie dyspozycji przeksięgowania środków na inny Państwa rachunek podpisanego zgodnie ze wzorem podpisu stosowanym w Banku na nasz adres korespondencyjny.
Adres do korespondencji dla dyspozycji przekazanych pocztą:
Polski Bank Spółdzielczy w Poznaniu
ul. 3 Maja 3, 06 - 400 Ciechanów
Oddział w Ciechanowie
ul. Warszawska 52
06 - 400 Ciechanów
tel. (23) 674 32 30, (23) 674 32 34
Godziny pracy: poniedziałek – piątek – 8.45 – 16.30
Szanowni Klienci,
Informujemy, że od dnia 14 września 2019 r., tokeny VASCO i tokeny RSA nie mogą być stosowane jako narzędzia do autoryzacji transakcji w bankowości elektronicznej. Bank zobowiązany jest dostosować urządzenia umożliwiające korzystanie z bankowości elektronicznej do dyrektywy unijnej PSD2 (Payment Service Directive), która nakłada obowiązki „silnego uwierzytelniania” przeprowadzanych transakcji za pomocą elektronicznych kanałów dostępu. Ma to na celu wzmocnienie bezpieczeństwa Państwa środków zgromadzonych na rachunku bankowym. Wywiązując się z ustawowego obowiązku, proponujemy Państwu wymianę posiadanych tokenów na Token mobilny (mToken Asseco MAA). Jest to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji on-line. Wszystkie niezbędne dane są dostępne w przejrzystym powiadomieniu autoryzacyjnym na urządzeniu mobilnym (telefon, tablet). Użytkowanie Tokena mobilnego jest bezpłatne.
Z uwagi na brak technicznych możliwości jednoczesnej wymiany urządzeń dla wszystkich klientów w miesiącu wrześniu, zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z Bankiem, w celu wyboru proponowanych rozwiązań.
Prosimy pamiętać, że od 14 września br. nie będzie możliwości dokonywania jakichkolwiek operacji w systemie bankowości elektronicznej poprzez obecnie posiadany token.
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z naszymi placówkami – pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Adres: ul. Garbary 71, 61-866 Poznań pbs@pbswpoznaniu.pl SWIFT KOD: GBWCPLPP NIP: 566-00-10-929 REGON: 000508046 KRS: 0000027891