Szanowni Państwo,
informujemy, że Oddział Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu zlokalizowany w Ciechanowie ul. Warszawska 52 będzie czynny do dnia 28.03.2025 r. Planowane zakończenie obsługi o godz. 12:00.
Od dnia 31.03.2025 r. w tej lokalizacji będzie funkcjonować wyłącznie Oddział Banku Nowego S.A.
Klientów Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu zapraszamy do obsługi w Centrali zlokalizowanej ul. 3 Maja 3, 06-400 Ciechanów. Godziny przyjmowania klientów: poniedziałek – piątek – 9:00 – 15:00.
Adres do korespondencji dla dyspozycji przekazanych pocztą:
Polski Bank Spółdzielczy w Poznaniu
ul. 3 Maja 3, 06 - 400 Ciechanów
Szanowni Państwo.
informujemy, że Oddziały Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu:
- Oddział w Mławie, ul. Franciszka Żwirki 26b Mława
- Oddział w Płońsku, ul. Jędrzejewicza 6 Płońsk
będą czynne do dnia 17.01.2025 r.
Od dnia 20.01.2025 r. w tych lokalizacjach będą funkcjonować wyłącznie Oddziały Banku Nowego S.A.
Klientów Polskiego Banku Spółdzielczego w Poznaniu zapraszamy do obsługi w lokalizacji:
Oddział w Ciechanowie
ul. Warszawska 52
06 - 400 Ciechanów
Godziny pracy: poniedziałek – piątek – 8.45 – 16.30
Szanowni Państwo.
W związku z zamknięciem Oddziałów w Płońsku i Mławie , informujemy że dyspozycje wypłaty środków z zamkniętych kont można realizować w następujący sposób:
- złożenie dyspozycji w Oddziale w Ciechanowie,
- przesłanie dyspozycji przeksięgowania środków na inny Państwa rachunek podpisanego zgodnie ze wzorem podpisu stosowanym w Banku na nasz adres korespondencyjny.
Adres do korespondencji dla dyspozycji przekazanych pocztą:
Polski Bank Spółdzielczy w Poznaniu
ul. 3 Maja 3, 06 - 400 Ciechanów
Oddział w Ciechanowie
ul. Warszawska 52
06 - 400 Ciechanów
tel. (23) 674 32 30, (23) 674 32 34
Godziny pracy: poniedziałek – piątek – 8.45 – 16.30
Podstawowe zasady bezpieczeństwa
Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa, które Bank zamieszcza na stronie logowania https://zbp.pl/dla-klientow/bezpieczne-bankowanie/bankowosc-internetowa/
Szyfrowa transmisja danych
Stosujemy szyfrowanie danych zabezpieczone protokołami Transport Layer Security (TLS) wykorzystującymi klucze o długości 256 bitów. Szyfrowanie to zapewnia poufność i integralność informacji oraz gwarantuje, że nikt postronny nie może odczytać lub zmienić danych przesyłanych między Klientem a Bankiem. Zastosowanie tej metody zapewnia całkowitą poufność operacji finansowych. W czasie korzystania z bezpiecznego protokołu adres strony internetowej zaczyna się od https://
Uwierzytelnienie
Uwierzytelnienie, czyli sprawdzenie tożsamości użytkownika i jego prawa dostępu do konta za pomocą elektronicznych kanałów dostępu. Oparte jest na czymś CO ZNASZ (identyfikator ID i hasło, ) oraz na tym CO MASZ (mToken Asseco MAA, Kod SMS).
Automatyczne wylogowanie
Dodatkowym zabezpieczeniem jest automatyczne wylogowanie Użytkownika z usługi w sytuacji stwierdzenia braku jego aktywności na koncie. W takim przypadku wystarczy ponowne zalogowanie.
Blokada konta
W przypadku kilku błędnych prób zalogowania się do Usługi Bankowości Internetowej następuje automatyczna blokada konta danego Użytkownika, która chroni konto przed dostępem osób nieupoważnionych. W celu odblokowania konta należy odwiedzić najbliższą placówkę Banku.
Limity transakcji
Przed aktywacją Usługi Bankowości Internetowej oraz w trakcie korzystania z niej można określić jednorazowe lub dzienne limity wykonywanych operacji , czyli maksymalną kwotę pojedynczego przelewu oraz maksymalną łączną kwotę wszystkich realizowanych przelewów w ciągu dnia.
Zastrzeżenie środków dostępu
W przypadku zagubienia lub kradzieży telefonu komórkowego/urządzenia mobilnego należy niezwłocznie zgłosić wolę zastrzeżenia posiadanych środków dostępu w placówce bankowej. Należy również pamiętać, by w przypadku zmiany numeru telefonu, na które przesyłane są Kody SMS, zgłosić ten fakt do Banku.
Zasady ustanawiania haseł
Numer telefonu komórkowego
Numer telefonu komórkowego przypisany do klienta jest istotnym elementem bezpieczeństwa – m.in. to na numer telefonu wysyłane są kody i hasła tymczasowe. Istotnym jest, aby bank posiadał aktualny i poprawny numer telefonu. Ze względów bezpieczeństwa zmiany numeru nie można dokonać w kontakcie telefonicznym – wymagana jest osobista obecność w placówce.
Z uwagi na kompatybilność systemu Asseco EBP z przeglądarkami mobilnymi zapewniona jest zgodność
interfejsu użytkownika systemu z niżej wymienionymi wersjami bazowymi przeglądarek oraz wyższymi:
Platformy stacjonarne (desktop/laptop)
Platformy mobilne (tablet)
Platformy mobilne (mobile)
Systematycznie należy czyścić cache przeglądarki:
Podczas wprowadzania Identyfikatora i hasła nie wolno zezwalać na zapamiętywanie haseł przez przeglądarkę.
Nigdy nie należy używać wyszukiwarek do znalezienia strony logowania do Bankowości Internetowej. Należy samodzielnie wprowadzać jej adres lub logować się bezpośrednio ze strony Usługi Bankowości Internetowej.
Nigdy nie należy logować się przez adres lub link przysłany w wiadomości przez inną osobę –nawet jeśli adres strony jest prawidłowy, może prowadzić do fałszywych witryn.
Jeśli przy logowaniu pojawi się nietypowy komunikat lub prośba o podanie danych osobowych, haseł lub ich aktualizację, należy przerwać logowanie i skontaktować się placówką Banku.
Należy pamiętać, iż Bank nigdy nie wysyła do swoich Klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych ani próśb o ich aktualizację.
Nie jest wymagana dodatkowa konfiguracja przeglądarki i praca odbywa się w trybie domyślnym. W kwestiach bezpieczeństwa i korzystania z bankowości internetowej, sugerowane jest przeglądanie w trybie incognito danej przeglądarki.
Adres: ul. Garbary 71, 61-866 Poznań pbs@pbswpoznaniu.pl SWIFT KOD: GBWCPLPP NIP: 566-00-10-929 REGON: 000508046 KRS: 0000027891